mandag 16. mars 2009

En dag nærmere vår og sommer- sol


5 kommentarer:

Linda sa...

Ja og heldigvis for det!

Tovepia sa...

Takk og pris! Det har forsvunnet mye snø de siste døgnene, og jeg fryder meg faktisk over ei lita regnskur:) Ha en god dag imorgen, da er vi enda nærmere;)

MajorogMeg sa...

Flotte bilder her..veldig bra det fra Fritid. Viser hvor du koser deg ute i naturen.
Må være kjekt å være på jobb men samtidig få strikket?? hehe..bra du utnytter tiden.

Våren kommer..heldigvis!!

pepperkverna sa...

Er det ikke herlig? Snart titter blomstene opp, solen begynner å varme og VÅREN ER HER! Hege

minishabby sa...

God morgen:)
Og tusen takk for koselige kommentarer inne hos meg. Jeg kan godt tenke meg at du kjenner deg igjen ja. Må ha vært helt herlig og endelig få holde henne i armene dine. Gleder meg til vår dag kommer.
Flotte fritidsbilder du har tatt her. Også ser jeg du er et strikkefantom;) Jeg strikker veldig mye i perioder, men jeg er bare en liten amatør i forhold til det du viser frem her.
Nå legger jeg deg til blogglista mi, for jeg vil gjerne følge deg videre.
Ha en strålende dag. I dag blir det sol! Å, som jeg gleder meg til våren!
Klem Elin!