fredag 3. april 2009

BLÅTANN og grinete KJÆRING - en dårlig kombinasjon;-)

..........isteden for å skure til helga leter jeg etter kabelen til fotoapparatet. At noe kan bli så borte...Har igjen søpla og det gruer jeg meg til;-)
Har laget en påskekylling som jeg skulle ønske dere alle GOD PÅSKE med.......og BLÅTANN på mob. får jeg ikke til, upps det var visst Bluetooth det het ifl datter;-)). Blogge med mobil skjønte jeg ikke bæra ta....

Dette blir dagens utfordring: lære meg Bluetooth, mobil blogging, skure et hus på 150 m2
hakke snø, og det verstge av allt ... vite at idag begynner turnus igjen....ER NOE JÆ.....GRINETE. Hater at ting blir borte!!!!!!!

Ja, tida går.......og bøtta er tom!!

1 kommentar:

Villa Kos og Kaos sa...

Du..den "tyven" som har stjålet foto-kabelen din...han hører egentlig til hos oss...han opererer sent og tidlig...tar alt i fra sokker,potetgull,nøkler,brus,beskjeder...
ja, you name it!!
Det verste er at når han først har kommet i hus, er han ikke til å bli kvitt!
Tror ikke dette var noe oppmuntrende, men forsøk å ha en strålende dag!