mandag 30. mars 2009

Snart ferdig med kjøkken-hyllene

Nymalt...

Mye på lager

Har holdt på i lengre tid med å pusse opp kjøkkenet. Det var slitt og stygt. Gammelt HTH fra 80-tallet. Overskapene var fine men underskap var regelrett FÆLE. Men etter 4 unger og to harabikkjer var det v el greit nok;-)) ...Men litt maling gjør suuuuusen på det meste. Henger opp hyllene i kveld. Maler litt småtteri /resten av allt det halvferdige utover i uka. Allt er Gjennbruk. Allt var stort sett gammelt mørkt og ubehandlet.. Legger ut etterhvert som jeg blir ferdig......Er veldig i tvil om jeg skal shabbe hyllene og oppheng...Tar gjerne i mot synspunkter......

4 kommentarer:

Tovepia sa...

Jeg syns du skal beholde de hvite. (Shabbe, antar at det betyr å pusse de litt slitte.) Ser ut til å bli supert! Utrolig hva maling gjør på gammel furu!

Linda sa...

Hei!
Jeg vet ikke helt om jeg ville ha pusset disse.
Det kommer ann på hva en liker selv.
Det jeg har hjemme er hvitmalt, man ikke shabby.
Vet ikke om du har sett hyttekjøkkenet jeg drev å pusset opp i høst.
Hvis ikke gå inn under etiketter og hytta så finner du det.
Synes det ble veldig bra, men jeg ønsker å kjøre litt annen stil på hytta enn hjemme.
Lykke til!

Monica sa...

jeg synes det er rent å fint å bare ha dem helt hvite uten å pusse dem slitt! men det er en smaksak!

Guttemamma sa...

Som du står på, helt imponert jeg!! Vaskerom neste..??:-)