mandag 23. april 2012

Jeg ønsker meg noe som er nesten helt gratis ;-))

...........sommer og sol (gratis;-)) og en skikkelig
******
Cottage Garden;-))

Jeg må nok kjøpe inn ( få stiklinger av naboen) fler  Riddersporer. De trives godt i hagen min....

Den ene av klematisene har i hvertfall klart vinteren...

Sender et ønske om Varme....

Hagen  begynner å ta form.....

Noen busker har kommet i jorda. Da virker det ikke så tomt på plena....
Busker er fra skogen, gamle husmannsplasser og fra kjente....
Alt helt gratis;-)))
Her er hva jeg planter og har plantet. Blir nok aldri ferdig med å
samle;-)) 
*****


Skal lenke disse punktene etterhvert.....de blir til inspirasjon for en "slunken" lommebok.
Mye man kan gjøre i en hage uten "kroner;-))





****
KOM sol og VARME

Ha ei flott ny uke....

6 kommentarer:

Vivishagerom sa...

Det er herlig å se på flotte sommerbilder! Jeg ønsker sammen med deg, om at blir en fin og varm sommer!

Marit sa...

Jeg er enig med deg, nå burde vi få sol og sommer! Det er mange planter som er gratis, så det er nok mye du kan finne ute i naturen.

Sonja sa...

Dette må jo bli en drømmehage etterhvert. Du greier nok å få tak i det meste, helt gratis. Jeg har inntrykk av at folk har sluttet å høste bærbuskene sine, du kunne jo "fri" til noen av dem.
Lykke til.

stallnilsen sa...

Nydelige bilder, fra en vakker hage, sommeren har vi jo fremfor oss, gleder mæ til den, selv om æ også nyter våren som er her nu :)
Ha en fin onsdag, og takk for hilsen nne hos mæ :O)

Hilsen Lisbeth .

kariogjon sa...

Håper på mange bilder fra haven din i sommer! Gjerne bilder av hele beddet- for å få idèer...

Olea sa...

Hei:)
Skal si du har en fin samling planter! :)
Håper sola kommere jeg også!!!
klem :)