torsdag 26. april 2012

En gammel bolle...

............på bruktbutikken bare stod den der en dag, denne fine
gamle bollen....

Jeg lot den stå da den hadde et bitte lite skår i kanten, for jeg kjøper
jo ikke ræl el.??? Den stod  der i mange dager mens......

.... jeg drømte om en gammel og veldig slitt bolle.
Fikk den liksom ikke ut av systemmet, så jeg dro tilbake
og der stod den  helt alene. Da ble den min for hele 5,- kr.
Gammel, og velbrukt....
Pynter fint opp på kjøkkenbordet nå,  med en av favoritt plantene!
(lider av skrapesyke  iflg datter mi ;-)))
Ha en GOD dag...

4 kommentarer:

Unknown sa...

Enkelte ting bare står å venter på enn, og den bollen er jo så søt da så at det ikke var lett å glemme den er ikke rart.
Ha en fin torsdag , Marit.

Marit sa...

Nydelig bolle, og flott pris! 5 kr var jo rene kuppet :-)

Merethe sa...

Elsker også slike gamle boller. Er noe med formen og fargene mange ganger for min del. Så flott gammel seng du har fått tak i. Blir en god dagseng det. :) Jeg ønsker meg også sommer... må vel snart bli litt varmere vel.. Ha det fint. Hilsen Merethe

Mira sa...

Nydelig bolle!

Sånn gjør eg stadig vekk, går fra noe eg ikkje kan kan glemme!

Men det venter skjelden på meg.

Så der var du heldig, 5 kr da ;-)

Ønsker deg ei fin helg!

Klem,