fredag 23. oktober 2009

Helg igjen....


Det er GODT med helg, men det er jo helg hele tiden ;-))
Har gått lei LAPPETEPPET for en stund, men det MÅ bli ferdig til jul..
Forige helg gikk sønnen min på fest i en utslitt, stygg genser......og da TIPPA det litt over for meg!
Jeg fant ut at han hadde EN hel genser da jeg tok en utrensking og desinfeksjon av rommet;-))himstrikka hosor var det dårlig med også...
Helgens prioritet blir en Ny garderobe til sønnen min, som er lærling, uten peng!
......og ullsokker;-))
GOD HELG

8 kommentarer:

Brit sa...

Det er bra for sønner (og døtre) med omsorgsfulle mødre :)
Jeg holder mine med hjemmestrikkede sokker og gensere jeg og.
God helg!

Tovepia sa...

Godt han har deg;) Men han var sikkert fornøyd selv:D
Kos deg i helga og klem;)

Havfruen sa...

hehe...ja disse sønnene er ikke så nøye. Har en selv på 21..vet hva du snakker om. Men heldig han da som får heimstrikka:)
Nyt helga:)
Klem:)

Sidselsidserk sa...

Det heter seg at barn som har hjemmestrikkede plagg kommer fra et godt hjem;-)Om det medfører 100% riktighet alltid vites ikke, men han er nå en heldig kar da;-)
God helg til deg!

Lykkelita sa...

Så snill mamma du er. Kos deg med strikking i helga:)
Stor klem!

Elins Strikkeri sa...

Ja klart ho mor må trø til med litt heimestrikk når det lakker og lir til fant med ein fattig lærling! Kjenner meg vel igjen der ja!! Ha ei riktig god helg:))

Bestemor Drillo sa...

Det er godt å ha a mor! God helg til deg;)

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Godt at mamma passer på garderoben ;) Klart jr må være skikkelig kledd.
Victor hilser spesielt til edeg :)