fredag 16. juli 2010

Litt hage sakte men sikkert....



Hei og god morgen i hus og hytte;-)
Som sagt før, spar jeg "singel og møkk" om dagen. Men jeg har
jo en plan for prosjektet mitt



Nå skal snart trappa bort, og ny opp. Gleder meg..
Trapp med hvitmalt gelender her.....



Vegen inn til huset blir mye finere. Det heller ca 30 cm inn
mot veggen, og det orker jeg bare ikke gå og irritere meg over...
2 x 6" trykkimp (eller 3) graves ned. Blir en komb av kasser
til kjellervinduer og blomsterbed...etterhvert.-))
Mye singel her, en halvmeter å ta av....



Bedet skal bli ca 1 m bredt med stauder og roser.....
Trur eg;-)
Trenger hjelp for å "skru".
Å skru er absolutt det værste jeg gjør.
Tipper egentlig "mentalt" av driller og skrutrekker.-))
Å grava møkk er mer min greie;-)
Er heldig som har 3 voksne
sønner....
De kommer nok en tur og hjelper meg med det...

GOD HELG !

Jobbe helg på meg!

4 kommentarer:

Tovepia sa...

Dette blir, ser jeg! Du er tøff med all den spainga, det hadde ikke min rygg tålt;)
Ha ei fin jobbehelg! Klem fra meg;)

Anonym sa...

Det blir flott med ny trapp,koselig hus du har. Flotte pelliser i vinduet ser jeg.:) Spaing og skruing er ikke akkurat mine favoritter heller. :)Klem.

Linda sa...

Kosleg med te arbeid. Men av og til skulle det eigentleg vore ferdig før ein byrja.Vert fint når det vert ferdig. Godt med vaksne ungar til å hjelpa seg. Min elste son er ikkje vaksen men jammen er han flink til ute arbeid. Ha ei fin arbeidshelg, eg er gått ut på ferie i dag.

Laila sa...

Jammen har du fått gjort mye alt, flink er du.
En riktig god helg til deg også.
Klem Laila