onsdag 18. januar 2012

Bokylle og vedkasse..


I dag ble det jammen ei ny bokhylle/vedkasse i stua.
Har ønsket meg litt orden i bøkene og veden lenge....
Plassen ved siden av ovnen, var ikke til noe før jeg fikk inspirasjon fra et blad ...

Rester fra kjeller og kjøkken. Greit å få brukt opp....

Nye hobbyplater og lister måtte kjøpes inn for å få til bokhylle...

Litt jobb for å tilpasse. Bredden ble ca 90 cm...

Den store kassa skal deles opp med hyller til tennbriketter ol på venstre side.
I morgen må jeg nok handle inn litt kurver;-)) og male ferdig.
Skal bli greit med litt orden her...

Sier bare Heia Norge og......
.......skyter meg ut fra Blogglandia..SPENNENDE!!
.........med håndball;-))

4 kommentarer:

sylvia sa...

hei,
men å flott dette ble da, en kjempeide, mange som har en sånn plass ved siden av ovnen,
flinke du.
ha en fin kveld,
klem fra sylvia

Tovepia sa...

Er det du som snekrer? Du er bare flink!
Kjempefint!!..og stilig!
Jeg følger ikke så mye med på kampen, men TV står på:)..og nå sier gubben at vi tapt..skitt au:O)
Kos deg videre denne uka, klem fra meg;)

Tonemor sa...

Det var litt av en ide, lurt!!!
Ønsker deg en fin dag
Klem Tone

stallnilsen sa...

Så kjempeflott :)

Ha en fin kveld, hilsen Lisbeth :)