fredag 17. februar 2012

Planlegging er halve morroa - Inspirasjon hage...

Hageplanlegginga er i full gang her.
Vi skal bygge en pergola som terasse.
Den skalbygges helt inntil huset som overbygg til en terrasse på bakkenivå.

Veggene i pergolaen blir noe slikt......
Klematis og andre klatrevekster.

I fjor fikk jeg et gammelt badekar og det skal bygges inne ipergolaen.
Helt inn mot veggenmed kran for varmt og kallt vann.
Ikke felles ned i gulvet som her, men felles inn som en benk.
Plass til lykter, runde stein, sprudlevann ol;-))
Moskitonett i taket rundt...trur eg.

Denne pipeholurten skulle dekke bra eller?
******

Denne  bade -  plassen blir til datte mi, den;-))
..men mulig jeg jumper oppi jeg også !
***

Alle bilder er funnet på nett....Google.
Søk....
 Pergola
Klematis
Pipeholurt
Gammelt badekar
;-))

Drømme....drøøømme....
Ha ei god helg!!

5 kommentarer:

Ingeborg sa...

Er det ikke deilig å drømme litt? Om hage, om turer, om det man liker. Jeg synes drømmer og planlegging er en viktig del av gleden:)

Fin helg til deg.

Stubbetufsa sa...

Å!
Den badekardrømmen tror jeg min mann hadde likt, han er badekarmann!
Flott ide!

Ha ei god helg!

Møkster Bu- sa...

Inspirerende! Gøy ide med det badekaret og masse frodige planter. Lykke til med drømmer og planlegging.
Mona.

Mormor sa...

Hei
For en god ide !! Med badekar på terassen !! Supergjenbruk for alle badekar som står rundt på boder og uthus !!!
Forresten var alle ideene gode - lykke til ;)

Anonym sa...

Nå lengter jeg enda mer etter vår og sommer. Lekre bilder og flotte planer du har. Og tusen takk for oppmuntrende ord:)
Håper du har en fin dag.
Klem fra meg!