lørdag 9. juni 2012

Hagen slik den er en regntung lørdagskveld i juni;-))

Etter regn blir det grønt og frodig....
Roser og stauder her...

Nannestadrosa gror godt nå. Den er full av knupper..
To klematis har overlevd vinter, en blå og en hvit. De
slynger seg oppover stigen....
Akeleiene vokser om kapp med....

Gøy når de gamle staudene får sin plass i hagen igjen....

Forskjellige krydderurter i ei gammal balje....
Bordet hadde noen kastet fra seg i skogen, og "bordplata" har jeg mekka selv..
Rester fra terrassen.....

Se hva jeg har fått meg, da??? ;-))))

Et skikkelig tørkestativ med seks snorer...
Mangler hvit grunning, det kommer.....


Litt stæssj må til;-))

En fin varm ,regntung lørdagskveld....
Tok meg en runde rundt huset i steden for fotballkampen på TV;-))

God helg videre........
.

4 kommentarer:

Jatte sa...

Så fint klesstativ - gøy å henge opp klær da jo:)

Ha en fin Søndag -
klem jatte♥

PS: Siste sjanse i gavedrysset mitt om du vil delta så sleng deg på!;)

Ruths datter sa...

Det var et supert klestativ. Nydelig hage med fine blomster. Koselig å stikke innom deg i kveld.
Klem

Tonemor sa...

Takk for en koselig runde i hagen.
Det klesstativet var kjempe fint.
Klem Tone

Linda sa...

Så fint du har fått da. Ha in fin søndagskveld.