lørdag 9. februar 2013

Et enklere liv..

Jeg rydder....
Nå har jeg virkelig fått unna gammelt og nytt.....
Det samler seg opp etter mange år...
På Facebook er det mange grupper for salg og gi bort..
Bra er det. Skap blir nesten tomme ;-))
Så godt å bli kvitt ting man ikke trenger....

Vi ler  her folk er jo gale etter  andres skrot....
Ut og inn folk i hele dag ;-))
Litt penger blir det for skrotet også...

****

Hvis jeg skal være helt ærlig med meg selv, så trenger jeg IKKE dette
blikk fatet med cola og kirsebær...
Selvom den gammalgrønne fargen er fin...
God helg folkens..
Her blir det enklere å puste;-))

Tjoho..nå er det rødvin og kos;-))


2 kommentarer:

Merethe sa...

Heisann. Først tusen takk for malekoden. Den fargen skal prøves. Vi aller fleste samler vel på for mye ting og tang vi ikke har bruk for. Her renses det også ut ting. :)

Tone Yvonne sa...

Det er forfriskende å ta en opprydding eller flere! Det er jo også veldig flott om andre an ha glede av det vi selv ikke vil ha lenger...

Kos deg og ha en fortsatt deilig søndag ♥

klem