tirsdag 7. januar 2014

Ny start...

Da er det nytt år og nye muligheter.....

Det gamle året ga mange gleder og mye jobbing......

Jula den ble som den pleier å være.
 Hektisk....
Startet med bytte julegaver fam fest lørdag før jul....
Lille julaften unger og fam på middag..
Julaften på fam gården....
1. dag  lag for slekta hos meg...
2.dag  lag på Hamar...
4. dag 35 års lag for eldste sønn....
Nyttårsaften vennelag , mens jeg var på jobb...
Lørdag fam lag for sambo sin fam med  x og y er ;-)
Søndag ...........venner for etagilde....de åt opp resten av maten...;-))
I går og i dag kurs med jobb....

HERanbefales......
PUH....
(Ja, jeg er et overskudds menneske)  Hehehe....

Nei nå gjør jeg som bikkja.
Tror det er bra.....for nå er jeg sliten!


............og mat  det tror jeg blir graut resten av året...
Den sunne varianten.
Oppskrift kommer........
*****

Ha et flott nytt år....
Klem fra Ingun

2 kommentarer:

Bundingen sa...

Hjelp! For en energi du må ha! Jeg blir svett bare ved tanken, men det er hyggelig hvis kreftene holder. Minner meg om julefeiringa for mange år siden. Da var det nok mer å gå på.

Tenker det er helt OK med vanlige hverdager.

Klem fra Ingunn

Mormor sa...

Oi !!
Sånn er det når en ung og sprek !
Men det hørtes absolutt morsomt ut :)
Ha et fredelig nyttår :)
Hilsen Randi