fredag 7. februar 2014

Hageplanlegging - Helg og OL

 Bildene er fra Garden Living sin frø katalog...
Hageplanlegging fortsetter for nå er haugen med frø i hus..
Sommerblomster, staudefrø ,grønnsaker og salat....


Kjøpte en del i fjor og de går ut i år...
Div typer bønner , sukkererter, tre typer salat, dill  og persille...
Håper de har spireevne..


Bestilte hos en ny  forhandler i år.
Veldig fornøyd med service og rask levering-
Garden Living anbefales.
Ta en kikk på link..
Mye å velge mellom for en hagegal her;-))

Et sted må jeg begynne, begynner med noen sikre sorter for meg...
Stauder blir spennende, ikke sådd det før fra poser...
Tips tas i mot med TAKK ;-))


Ellers har jeg tenkt til å benke meg foran TV skjermen ...med strikketøy og en halvliter  latte
i termoskopp;-))
***
God helg!

3 kommentarer:

Garden Living sa...

Det ser ut som en flott helg du har foran deg!
Frøene fra i fjor spirer sikkert fint! Ofte er de holdbare i mange år,det er bare ikke lov å selge dem etter denne datoen :-)

Takk for fin omtale!! :-)

Lykke til med såingen!

Hilsen Kenneth

Siddis back home sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg, ser at du har funnet fram et nytt prosjekt du også, koselig!

Olea sa...

det er så morro med frø, jeg har også kjøpt en noen frø som jeg fikk forige uke. Så er vel på tide og prøve og få dem i jorda snart.
Håper du får til alle dine planter :) klem :)