lørdag 15. mars 2014

Morgenkaffen i motvind og planer...

Sola skinner og det er 15 varme på gradestokken....
Prøver meg en kaffekopp i sola, men det blåste for mye i dag....

Terrassen er litt høy på ene kanten men det skal fylles opp nedenfor...

Det ble to nye kasser i trykkimpregnerte materialer i går.
Har så mye rester av materialer liggende. Bare putter selvvannings kassene opp i...
Eføy har overlevd i kjelleren fra i fjor...

Håper på vegger og tak her i år..
Terrassen har ikke flytt på seg i vinter. Gjort en bra jobb her...


Skal prøve å tegne selv i dag.......Må jo søke om fasade endring........
Gleder meg til en vegg her mot veien som hindrer noe innsyn....Blir nok tak og vegger i år...
Vinduer muligens neste år hvis det blir nye vinduer.
 Jeg har fått mange gamle som står på en låve og det er jo gjenbruk som jeg liker.
 Mye jobb med gamle vinduer...
Blir været fint i sommer så er det en grei utejobb i sola ;-))
Pusse - sparkle - sette inn glass - kitte - grunne - male.
Noe jeg kan ;-)


Denne delen av terrasse blir det ikke tak over...
Er det for tidlig å male i mars tro??
Alt av det hvite må males i år. Det er bare grunnet en gang....
Får dra på seg lue og vanter og male litt i motvind ;-))
Døra til hundehus får en annen farge i år....
Er rimelig rastløs som gir arbeidslyst ;-))
******

God helg!

2 kommentarer:

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Hei på deg! Ja, nå våres det virkelig hos deg, og du har store planer, forstår jeg! Jeg tror du godt kan begynne å male i mars hvis det ikke er for lav temperatur. Ønsker deg en fortsatt fin vår, og god helg! Klem Cathrine :-)

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Terrassen din ser god ut å sitte på! Du har mange planer:) hørtes fint ut m de gamle vinduene. To av bildene dine kommer ikke frem hos meg. Sikkert dårlig dekning hos meg. Lykke til med malerarbeidet. Jeg maler også:-)
Klem fra Hjørdis