onsdag 12. august 2015

Hagen i august

Da er sommerferien over.
Den har vært innholdsrik...


Opplevelsene har stått i kø...
Skal skrive mer om det i et anna innlegg..

Hagen har vært utrolig fin i år...

Nye roser blomstrer villig...

En favoritt..

I fjor gravde jeg opp dette bedet og plantet nytt. Bare klematisen fikk stå.

Her må jeg finne på noe lurt til neste år...

Det nye bedet ved frokost plassen . Her gror det godt....
Vi har jobbet en del i hagen i år.
Håper på mange flotte dager med sol nå..
Ha en flott august!

5 kommentarer:

Unknown sa...

Det ser jeg at du har jobbet mye i Hagen i sommer. Så fine bed, ikke et ugress der. Fine bilder, heldigvis noen sommerdager igjen enda og nyte i Hagen, før vinteren setter inn. Perly

Mormor sa...

Så fint det har blitt !
På så kort tid - du "bygde jo om" hele hagen i fjor !
Superfint :)

Laila sa...

Kjempefint har det blitt, og jeg lurer på: hva er det som klatrer på paviljongen? Det har jo fylt opp veldig fort, jeg sliter med å få noe til å dekke min.
Klem Laila

Ingun sa...

Hei Laila.
Rosene et Lykkefund. Se nedover i bloggen tror det meste er navn på..Plantet i fjor.
Graver en god grop. Fyller med god jord og hønemøkk;-) pelle. .

Ingun sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.