fredag 12. februar 2010

God helg!

Endelig helg igjen.
I dag har jeg vært hos tannlegen igjen og svidd av mye over 3 "høvdinger".
Fy, så dyrt det har blitt. Har hatt skikkelig tannlegeskrekk i flere år.
Tredje runde nå...
Begynte på Colloseum priv, og har blitt nesten kurert for skrekk...

Passet på å handle litt nye løker og tullip da jeg var i "byen"....

Det er mange markeringer denne helgen. Fastelaven, morsdag og valentine.
Hyggelig å pynte, bake boller, og gi en liten ting til noen du er glad i...

God fredagskveld!

8 kommentarer:

Anonym sa...

God helg til deg også!

Klem Igi

sylvia sa...

hei.
å det er sååå kjempe dyrt å gå til tannlege,men må til,godt du er over skrekken din,ikke godt å ha det.
ønsker deg en herlig fredag kveld,
klem fra sylvia

Havfruen sa...

Tannlege er svindyrt og jeg er hysterisk redd. tenk å betale penger for å være hysterisk? Men vi gjør det!!
Nyt helga di, klem fra meg:)

Anne-Lise sa...

Hei.
Ja jeg jobber med "saken" i disse dager jeg også. Det blir visst ei ny krone her også. Men nå er det helg og kos med både det ene og det andre. Ha ei flott helg du også.

lavendel mio sa...

Ja, de der er både dyre og vonde!!
Ønsker deg en nydelig helg uten tannpine, klem Hanne

Tovepia sa...

Går til tannlegen en gang i året, tør ikke annet, og i år var det ingen hull og ingen løse plomber...måtte det vare!

Kos deg en masse og klem;)

Nikoline sa...

Spennande tider for deg ser eg i dei seinaste innlegga... Gratulerar med nytt hus!
Ynskjer deg ei riktig god helg med feiring av både det eine og det andre:0)

Ruths datter sa...

Tannleger tar seg betalt fra du reiser hjemmefra omtrent.De siste tre årene har jeg ikke hatt hull. Alikevel koster det over tusen kroner. Forstå det den som vil.
God helg med nyoppusset tanngard