onsdag 8. juni 2011

Converse og røde prikker.


Datter mi på snart 15 har røde Converse støvler......


Hun spør aldri om å få noe som helst så jeg spurte om
hun kunne tenke seg det til sommeren...??


Hun ble veldig glad og det er hyggelig...
Fine er de også. Tøfft med slitte dongribukser, rød hettegenser og
 Converse


Kreativ som hun er måtte også neglene stå i stil.
Ja, den som hadde vært ung og lekker....;-))

Men Converse tøysko kan jeg vel gå med. Røde;-))

Ha en flott dag her er det over 20 varme og snekker på gang.
To vegger igjen på kjøk!


4 kommentarer:

mona.z sa...

Converse bruker jentene mine også, både i tøy og skinn. Er vel ingen aldersgrense på dem;) Kos deg i varmen, og jeg misunner deg veldig nytt kjøkken;) Her var det sol i formiddag, men er nå skyet over. Er vel ca 14 gr, og det er vi bergensere glade for, er ikke så godt vant:)

Tovepia sa...

Hun kan det:O) ...lekker jente med disse skoene og dongery!
Klart moderen kan slå til også!!
Gleder meg til kjøkkenet ditt; kos deg, sommeren er kommet til Trøndelag også:)

skipperfrua sa...

KLART at du kan det, det er jo kjempe stilig. Jeg har blå med hvite stjerner på, de er kjempe kule. Håper dere får likefint vær i morra også. kos deg. Klem

Anonym sa...

De er kjempestilig, klart du kan ha slike! Så flott hun hadde lakket. Sto absolutt i stil :).

Jenta her har også converse. Foreløpig bruker hun de rosa fra fjoråret mens hun jakter på røde i sin størrelse :)