mandag 13. mai 2013

A Chabby World...

Uff for en vår.
Her er det både vått og kaldt om dagen.
Men i hagen holder vi på. På TRASS....

Ved blir stablet. Nå har vi rundet hushjørnet, blir mange meter med
dobbel stabel det.;-))
Plena er helt ødelagt av frost og regn og ved,,,
men etterhvert skal det bli garasje og singel her...

Zink balja venter på  krydderyrter, Stolen på Drygoline...

Staudene kommer sakte men sikkert opp, alle sammen..
Mange nye er plantet og frø er sådd i regn og motvind.
Med ullunder lue og votter...ussj!

Bjørk er plantet mot veien.
Fyllmasse må bare vente på fin vær...

De "nye" brukt møblene venter bare på terrassen;-))
Og jeg på SOL og VARME....

Vi lever i en Chabby hage for tiden...
BRRRRR.....
....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Å jeg er så enig med deg. Vil ha sol og sommer nå! Til 17 mai er det også bare meldt styggvær:(
Men du får gjort mye uansett da. Gleder meg til å se det hele ferdig:)
Håper du har en fin uke selv med dette været. Og du - jeg har give away på gang på Elins anneks bloggen. Bli med da vel:)
Klem fra meg!

Reidunn sa...

Tror det er mange som trosser både regn og vind om dagen!:)
Men skal man bli ferdig så nytter det visst ikke å vente på finværet:)
Du har fått gjort så mye ute:) Det kommer til å bli så fint hos deg når varmen kommer og alt begynner å gro:)
Gleder meg til å se det når alt er blitt ferdig!!:)
Ha en fin kveld!
Klem Reidunn

Jatte sa...

Må si dere er flinke som holder på ute i dette været, men snaaaart kommer sola og varmen og da er alt verdt det, for da kan dere bare nyte ;)


Ønsker deg en fin Tirsdag,
Klemmer fra Jatte♥