tirsdag 14. mai 2013

Da er vi i gang med terrasse nr 2 ;-)

Nå håper jeg virkelig på noen dager hvor det går an å holde på
med snekring uten lue og votter...

Vi er i gang med terrasse nr to..JUHU;-))

De sommerlige bildene er da sola skinte en junidag i fjor...
Begynner å bli fornøyd med denne delen av hagen så langt....
Det er da en hage nå. For tre år siden var det INGENTING...

Her skal platting opp og ny panel.
Etterhvert blir det tak over også;-))
Da får jeg ta meg en tur ut å "inspisere"
Vi har god hjelp. Tre karer holder på, setter oss i sving ;-))
Sønn og "snekker Anderssen"

*****

Ha en god dag...!!

5 kommentarer:

kariogjon sa...

På bloggen din har du et bilde av et - om jeg kan kalle det for et "woodland-steinbed"? Skulle gjerne sett bedre bilder av dette beddet. Håper du forstår hva jeg mener. På nevnte bilde ser man ikke hele beddet. Driver selv med hageplanlegging og er ute etter idèer. Kan kanskje spørre om du kan legge ved et bilde av dette beddet i et senere innlegg?
Kari

Ingun sa...

Mener du det bedet med den gamle stubben?

kariogjon sa...

Jepp

Ingun sa...

Rundt dette bedet vokser det dårlig. Har byttet ut stauder og husker flere ganger siden jeg flyttet hit. Bilder fra hagen ligger under hageliv. Kan lage et innlegg om stubben, jeg.:-)

Ruths datter sa...

Du har mange jern i ilden du,og det blir veldig fint rundt deg.
Klem