torsdag 31. oktober 2013

Bilderas fra kjøkkenet

Ny dag - nye muligheter,  det er skikkelig høstvær i dag....
Et gammelt bilde kommer opp...
Jeg fortsetter med å vaske kjøkken i dag. Tar det med ro.....
Kakeboksene fylles vel opp med  litt godt knekkebrød og  sunn godis etterhvert....
Henger opp den gamle lys lenka.
Men ønsker meg  nye i naturfarger......
Vi må visst liste ferdig også....;-))
Tar tid...
Samlingen min av gamle beinhvite boller....
(opps et vannglass ble visst med på bildet ;-)
Samler kakeformer og vin korker i  gamle grønne Norgesglass....
Tja .....liker dårlig denne lys lenka da den gir kaldt lys .
Må nok ønske meg Cottonlights
Tror like godt jeg bestiller i dag, jeg....
****
Multitrend har gratis frakt nå ;-))

Ha en god dag!

2 kommentarer:

stallnilsen sa...

Så koselig og fint kjøkken du har.
Kjempefine bilder.

Ha en fin kveld.

Lisbeth ;)

Sommerhuset i bakken sa...

Flotte bilder fra det koselige kjøkkenet ditt ;-) Utrolig mange fine detaljer i hyllene dine ;-)

Ha en super kveld!