tirsdag 15. juli 2014

Jeg "HÆRPER" hagen !!


Etter en mnd på ferie  ser det ikke ut i hagen.....


For det første var den overgrodd, og det er greit..
En time eller to med luking og klipping så er det fiksa.
Men , alle Riddersporene har fått en sykdom på seg ,og....
 Hurdalsrosa var ribba for blader, nesten ;-))
Hva skjer da ?? 

....Først klippes den nesten ned, bare noen pinner igjen. 
Den vokser "hæær`n-fløtte-meg" (Hølands`k) en meter i året, og det blir 4 meter det;-))

Graver, høgger, drar og høgger enda mer så møkka spruter og arma blir bare riper..
Grevling blir jeg kalt rett som det er og arma gror.....

Det ble en klatrerose til hjørnet og tre andre i front....
Hva skal jeg plante innimellom??
Tar gjerne i mot råd, forslag...


Nydelig rose fra salget på Hageland, men stakkars....... 

......Hurdalsrosa.
 Den ble nå en "stakkar" den......
Får helt dårlig samvittighet....
*****
Ha en flott dag!

1 kommentar:

Refleksjon på livsvegen sa...

Syns hagen din er flott eg :-)
Kos deg!