mandag 2. april 2018

Påsken

Vi finner oss stadig nye paradis..

I år leide vi oss ei hytte på Hirkjølen sammen med gode venner..

Flotte dager i fjellet ble det...

Noe kaldt tidlig på dagen. 

Men utover dagen ble det fantastisk...

Lite folk i løypene. Hadde egentlig fjellet for oss selv. Ble mange mil på hundene..

Koser oss alltid litt ekstra når det er ut på tur..

Ble en liten tur til Skjærdingen høyfjellshotell også...

Afterski ;-)

Litt reklame for Coop marked..
"Godt å ha hverandre"

Da er uka slutt....


....og ski støvlene er utslitt...

Hirkjølen leverte på vinteren også...

4 kommentarer:

Bundingen sa...

Det er vel det vi kan kalle drømmepåske. Nydelige bilder av flotte omgivelser! Digger den reklamen for coop. Jeg er straks klar for påskas siste skitur. Slik er det når jeg bor midt i vintereventyret. Her kan vi nok gå på ski lenge ennå.

Klem

Fra det lille røde huset.. sa...

Oy oy! Dette såg virkelig kjekt ut!
Du verden så flott en påske dere har hatt...

Inger G.

Barwitzki sa...

Ahhh såååå fint... snø, løype og ski... med blå himmelen... jeg elsker.
Herlige bilder og morsom. Det var riktig god påske for deg :-)))
I dag vi har hatt deilig solskinn her og vi hadde drikke kaffe på terrassen
og litt arbeider i hagen... kos meg :-))
Torsdag skal komme 20 grader sier værmeldingen... ja, jeg elsker også :-))
Hilsen til nord. Hilsen til deg. Viola

Mormor sa...

Dette så koselig ut !
Det har jo vært en drømmepåske over hele Østlandet i år
Nydelige bilder :)