onsdag 22. juli 2009

HUS OG HAGE OG REGN

I mangel på noe å blogge om tok jeg meg en tur ut i regn-været. Garagetaket blir sakte men sikkert skiftet og råte fjernet.

Dørene er grunnet 2 ganger og venter på Drygolin en dag det blir stabilt fint vær.

Den store hengepilen henger nesten nede på plenen , et eget uterom for henge-stolen som datter glemmer å ta inn mellom skurene;-)

Den nye fine hvite busk rosa drysser, men kommer stadig med nye blomster.

Svalgangen er fin å ha til klestørk. En fiks løsning....forlengelse på 4 meter fra inngang.

Ha en god kveld. 2 nattevakter på meg nå

4 kommentarer:

Tovepia sa...

Så koselig du har det! Praktisk med en slik svalgang. Selv har jeg ikke overbygg over inngangsdøra, og det savner jeg virkelig. Et av prosjektene på lista;) God vakt til deg;)

MariMaja sa...

Så fine bilder du viser rundt huset;)
God vakt;)

Laila -Karin sa...

Koselige bilder . Når du snakker om regn ,Her kommervdet i bøtter og spann.. Sitter her å ser på et salig skybrudd ,så nåligger rosene flat igjen.

Jannickes Hjemmekos sa...

Så flott billed-collage du har laget; du er flink. Takk for tips vedr. rosen, men vet ikke om det er den. Kanskje jeg tar et nytt bilde og legger ut når flere av knoppene har åpnet seg. God nattevakt. Klem fra Jannicke