tirsdag 19. januar 2010

Handle-kikk hos Ellos;-)

Jeg er innom Ellos en gang i blant for å titte,
og muligens handle litt.
Denne lysekrona synes jeg var så fin.
Akkurat passe stor, og litt shabby.Passer til der jeg tenker den skal være.
Eller i en glassveranda. (drømme;-))
Den kommer i hus i mai, lang bestillingstid...
Desse kammerstakene og mugge i emalje er tiltenkt seter.
Blir fin med St.Hans blomster.
Nydelige,store puter 60x60 med broderi og knytebånd.
Rufsete rynke-kanter rundt...

Hvit lin til gardiner i stua, eller seter....

Trekk til den stygge, grønne sofaen
min som jeg har arvet;-) Blir spennende å prøve......

*****
Kjøper egentlig bare brukt,
men noen ganger FORTJENER jeg noe nytt;-))

Ha en fin dag!

4 kommentarer:

Ruths datter sa...

Så masse fint da. Må gå inn på ellos jeg også.Likte den lysekrona.
Fin tirsdagskveld til deg

Troen og Haapet sa...

Så masse fint du har bestilt! Skjønner godt du gleder deg!
Jeg bestiller så lite for tiden.Gjorde det masse før, men noen feilskjær,nærheten til byer og mobiliteten har nok ført til at jeg ikke bestiller så mye lenger.
Ha en riktig fin onsdag;)
Klem

Bestemor Drillo sa...

Skjønner godt at du fikk et kikk ja !
Nydelig lysekrone og jeg ser for meg St. Hans blommer i den hvite kanna! Innlegget under om mishandling av dyr gjør også meg rasende ! Ha en fin dag;)

ennahs lille hjørne sa...

åå så mye fint du får snart i posten fra Ellos. Skulle ønske den lysekrona var min..:) den var kjempe lekker!!! Hmmm.. mulig de får enbestilling fra meg oså:) tihiii..