søndag 3. januar 2010

VARME STRØMPER

Hei alle BLOGG-venner.
******
For en fantastisk julestemning vi fikk i år...
Kulde, masse snø og skikkelig vinter.
Noen familielag og julelag her hjemme,
akkurat passe....
Jula ryddes vel bort til uka en gang da allt har roet seg...

Men først skal jeg på hyttetur og hvile ut noen dager...
Strikke flere strømper. Ut med bikkja og fyre i ovnen..
Være bare meg, og gjøre som jeg selv vil..
Roe helt ned på starten av det nye året....
****
OPPSKRIFT finner du HER
****
Ha ei fin uke med blanke ark............
....men først skal jeg passe to livlige karer på 6 og 9 år.
Planleggingsdag i morgen;-))

15 kommentarer:

Havfruen sa...

For noen flotte strømper, knallstilig.

Den hytteturen skulle jeg gjerne vært med på..høres helt utrolig deilig ut.
Har hatt fint vintervær her ved havet også, idag er det snøfokk og kuling.
Kos deg på tur, klem:)

Asbjørg sa...

Høres godt ut med hyttetur ja,men venter til nærmere påske med den jeg!
Nydelige strømper!Kos deg på hytta!

Anonym sa...

Kjempe fine strømper! Takk for at du linket til oppskrift. Kos deg på hytta!

Klem Igi

Tovepia sa...

Er du ferdig allerede med dem??
De ble kjempeflotte!!
Hørtes herlig ut med hyttetur, bare roe ned..
Kos deg og klem fra meg;)

Mormor sa...

Hei ! Nå blei jeg nysgjerrig !!
Het butikken Mogen eller Tråen ??
Vi har bodd her i 33 år og er ganske kjent med de fleste ;)) Gubben er jo fra distriktet.
Nydelige hosur - har du prøvd byggkønnhosur ?
De som blei brukt til gråtrøyekleda ?
God hyttetur ...

Bestemor Drillo sa...

Det jammen fort gjort med de strømpene ! Lekre ble de;) Kos deg på hytta sammen med den firbente ;)) Klem!

jannes hobbykrok sa...

Åhh...skulle ønske jeg kunne strikke!Strømpene ble kjempefine!!!
Janne

Ruths datter sa...

Så koselig å høre fra deg da.jeg har tips ja.Jeg har en kjempekoselig bloggerjeg er innom ofte.Attic24.Der har jeg fått oppskrifter på litt av hvert. Blant annet bølgeteppet. Hun har de loggende på venstre siden på bloggen sin,litt langt nede.Der viser hun skritt for skritt hvordan du går fram. Veldig lett å få det med seg selv om det står på engelsk.Jeg har linket til hene på min blogg.Også under dette innlegget du kommenterte hos meg.Lykke til.Veldig koselig håndarbeid å sitte med.Jeg stikker innom deg igjen.

Mia sa...

Låter skönt med några stilla dagar i ensamhet. Dina sockor är riktigt stiliga, särskilt med dom där pompom-bollarna, dom skulle se helsöta ut över mina kängor :)

Refleksjon på livsvegen sa...

Så flink du er...
Kos deg masse ...
Og riktig godt nytt år!

Torill sa...

Kjempefine sokker.
Håper du får ein fin tur !

Anonym sa...

Pensjonisttur høres aldeles fortreffelig ut ! Je blir med ! :-)

Knallfine strømper. Nesten så jeg angrer på at jeg har bestemt meg for at jeg aldri skal lære å strikke hæl... Søren og !

Moski sa...

Godt nyttår! For noen flotte strømper du har laget.Liker veldig godt den rene fargen og veldig dekorativt med duskene på. Må kikke litt nærmere på den oppskriften. Ha en fin hyttetur.

Brit sa...

Nydelige strømper, og vakre bilder! Herlig med ei hytte man kan reise til, og bare gjøre som man vil. Kos deg!

-Aina- sa...

Gosj for noen lekre sokker...skulle ønske jeg kunne strikke...mamma skal få se disse.hihi

lekkert hus du har foresten:)

klem aina