lørdag 10. april 2010

En gammel kleshenger fikk nytt liv...

Nå har endelig våren kommet hit til Aurskog også.
Sola skinner fra skyfri himmel......
Linerla tripper på gårdsplassen
og sommerfuglene kryper ut i varmen

Ikke mye blogging på meg nå.
Har det allt for travelt med å komme i orden her i nyhuset mitt.....
Et håndarbeide er hyggelig å holde på med mellom "slaga"...

Litt "nostalgi" til soverommet.
En gammel kleshenger fikk nytt liv til nytte og pynt.....

Ha ei flott ubrukt uke. Fyll den med
positive opplevelser;-))

9 kommentarer:

Tovepia sa...

Så hyggelig å høre fra deg;) tenker du har mye å gjøre, men ser at du får pyntet litt også, prikker over i-en dette!
Husk å ta deg pauser av og til og nyt våren;)
Klem fra meg;)

Refleksjon på livsvegen sa...

Så lurt!

Den vart no kjempefin :-)

Janne i Fagerlia sa...

Lekrere kan det vel neppe bli.......

Strikkebesta sa...

Lekkert! Du er flink med slike vakre dataljar, og så presenterer du bileta så nydeleg også. God vårhelg til deg i nyehuset ditt:)

Orlaug sa...

Aldeles nydeleg, den kleshengaren!
Du har verkeleg sans for detaljar........
God sundag i vente!

Linda sa...

Kleshengeren ble kjempefin!
Med kjolen hengende på ble det et nydelig stilleben!

Ha en fin søndag!

Strikkebesta sa...

Hei, no gjer eg ei ny vend innom hos deg for å tilby ein award, han er å finne på bloggen min, om du tek imot:)

Annelis hantverk sa...

Vad fin den blev din klädhängare!
Ha en fin helg!

Anonym sa...

Så vakker! Mange fine detaljer på kleshengeren. Pynter virkelig opp.
Kos deg i dag.
Klem Igi