mandag 19. april 2010

Oppussing av vindfang.Et lurt tips ønskes??



I dag har jeg grunnet og malt vindfanget. Tak og vegger.
Fargen heter Soft Lavender...
70- talls hus har som regel små, trange rom. Men huset mitt er ganske
romslig. Problemet er sikringsskapet. Hva gjør jeg her??
Det er plassert i vindfang. Håpløst og styggt..
Kabel til sikringsskap ligger åpen...slett ikke pent.
Tar imot lure tips med takk!
Er på jakt etter strømbrytere gammeldags type. Hvor får jeg kjøpt det??
Nå blir det beina på bordet resten av kvelden!

6 kommentarer:

Refleksjon på livsvegen sa...

Hm...
Kanskje bygge eit skap utanpå, eit som går heilt i taket?
Du finn nok på noko glupt:-)

Tovepia sa...

Du kan jo lage en hylle med vegg over skapet for å skjule ledningen..til og med bygge småhyller rundt skapet slik at skapet blir en del av flere små hyller??? Syntes det så fint ut jeg; du har jo malt i samme farge som gangen - lekker farge!
Du er flink!! Stå på og klem fra meg;)

Anonym sa...

Kanskje du kan lime et fint papir eller stoff på skapet - da blir det et morsomt/kult blikfang!

Klem Igi

SNILLPIKE♥ sa...

Jeg har noen venner som hadde samme problemet som deg. De bygde et garderobeskap rundt, og satte i skyvedører med speil. Fikk økt romfølelse, oppbevaringsplass og skjult sikringsskap.:-D Ønsker deg en fin uke.

Knutine sa...

Hva med å bygge et skoskap? og samtidig skjule sikringskapet?

Hos Camilla sa...

Hei,
Det gammeldagse el-materiellet får du kjøpt hos en oppegående elektriker - hvis ikke kan du få kjøpt de hos oss i Elektrikertjenesten.no :-) Vi har alt fra de billige plastkopiene til de nyproduserte i porselen og baklit.
Ang sikringsskapet.. For ut veggen i flukt med fronten, og kjøp et rehab skap men nye kombiautomater (Om dere ikke allerede har ny innmat i skapet da? ;)
Rehab skapet har ny front som settes utapå det gamle slik at du får ny dør i den utkassede delen. Huska at noen eldre skap har restriksjoner på innbygning, så forhør deg før dere snekrer det inn..
Camilla