fredag 23. april 2010

Endelig freddan;-))

Endelig er det helg igjen...Det skal bli godt med litt fri......
Vindfang er malt i lys lavendel. Synes fargen ble litt mye lilla,
men vet ikke om jeg orker male om igjen...
El. skapet fikk tavlemaling på dør..
Materialer til hyller og skoskap er kjøpt inn.
Ukens bruktfunn ble to gamle lysestaker med rosebord...
Om det er fint er jeg ikke helt sikker på;-))
Men det passer godt til mine planer...
Innimellom øktan er heklenåla blitt varm..
Haugen med bomullsgarn minker...
Håper indelig på litt varme i helga..
Har planer om hagejobbing!
God helg. Ta vare på hverandre..
Nå blir det sofa og rødvin;-))

4 kommentarer:

Refleksjon på livsvegen sa...

Så lurt med tavlemaling på skapet.
Vart dobbel nytte :-)

God helg!

Strikkebesta sa...

Lilla er vel ikkje så verst i eit vindfang, og så flink som du er med "garnityr" er eg sikker på at det blir lekkert til slutt! Kos deg i sofaen med vin og hekleri:) God helg!

Anonym sa...

Du er effektiv. Noen farger må man venne seg litt til - er sikker på at du kommer til å like fargen i gangen etterhvert. Nydeligt hekle teppe!
Nyt kvelden.
Klem Igi

Tovepia sa...

Flott og smart med tavlemaling! Det har jeg faktisk aldri prøvd.
Jeg synes lavendel er en lekker farge og god mot hvitt.
Kos deg i sofaen og klem fra meg;)