torsdag 6. mai 2010

FLOTT NATUR I AURSKOG - HØLAND





En av grunnene til at jeg kjøpte meg hus her jeg bor nå er den fantastiske naturen i nærområdet...
Med mine interesser for natur, friluftsliv, jakt og bikkjer er jo plassen mitt i blinken.
Jakt og turtereng inn veien forbi huset...Grusveien kan jeg følge i 15 km.....
Lett å ta en sykkeltur med eller uten bikkjer her...Ingen trafikk.
Flere vann for fiske, båtliv, bading...
Langs veien ligger badeplassen. Et lite skogsvann med badeplass.
Her går den fine trimrunden, på 90 min forbi...
En liten hvil på krakken ved vannet og på`n igjen...
Ha en fin dag!

7 kommentarer:

Merethe sa...

Så herlig å se bilder fra hjembygda mi ;) Ja det er fint der. Herlig med alle disse vannene som ligger så flott til.

aase sa...

Her må jeg vise våre venner i Aurskog slik at de kan ta oss dit på utflukt neste gang vi besøker de!! Utrolig vakkert og romantisk synes jeg!!

sylvia sa...

hei på deg.
ååå så vakkert du har det rundt deg,
skjønner godt du måtte dit,
koselig med naturen så nærme,
ha en fin kveld,
klem fra sylvia

Tovepia sa...

Du bor midt i smørøyet. Kunne ikke tenke meg å bo midt i en by jeg heller;)

Strikkebesta sa...

Aurskog Høland, kommune som alltid er tidleg ute med valresultat:) Vakre idyllar du har fotografert!

Anonym sa...

Dette så deilig ut! Jeg bor jo ikke akkurat så fryktelig langt unna jeg heller da. Nå frista det med en rusletur gitt:)
Ha en flott helg og kos deg med naturen.
Klem fra meg!

liven sa...

Heisann!!
Nydelig natur i området ditt....og tenker det må være godt å bo her!!
Er selv heldig å ha både sjø og fjell like i nærheten :o)
Et flott bidrag til NIB.....fniiis....håper det var den siste snøen for nå da!!

ha en fin helg :o)