søndag 30. mai 2010

Konfirmasjon - en festdag!


Konfirmasjon........



En flott konfirmasjon på Hamar i går.
En ny stor "glassveranda" ble innviet.
Den ble fantastisk ....
(gleder meg til et gl vin el to her i sommer;-)



En frodig krok i hagen.....



Et vakkert pyntet bord........



Nydelig mat....
En perfekt konfirmasjon på alle vis....
Søster mi er flink til å skape hygge og trivsel rundt seg.
Tusen takk for en flott dag i går, til Familien Min på Hamar!


Klem fra den "stolte tanten" !

9 kommentarer:

sylvia sa...

så nydelig der så ut.
klem fra sylvia

Tovepia sa...

Her så det ut til at det virkelig har vært en festdag!
Nyt kvelden og klem fra meg;)

Nina sa...

Jeg kjente igjen Hedmarksbunaden umiddlerbart ;). Den i ullstoff, ikke brokade ;). Såååå fine blomsteroppsatser. Jeg har begynt å tenke litt i de baner. Jeg har konfirmasjon i 2011 og 2012 - og det gjelder å hente litt inspirasjon på bloggene nå i disse tider.

TUSEN takk for hekkeråd. Jeg er nå også sikker på at det må være en spireatype. Kanskje Gent? Synes det er litt vanskelig å se ut i fra bildene på nettet. Jeg kan ikke huske at den blomstret så veldig i fjor. Må kanskje avvente til skjermblomstene begynner å blomstre. Er muligens enklere å finne ut da.

Hei og hopp, ha det godt!

Laila sa...

Ser ut som det var en fin festdag med vakker pynt og masse god mat, for dere også.
Blir det konfirmasjon hos deg neste år da?

Klem Laila

SNILLPIKE♥ sa...

Bildene sier meg at dere har hatt en flott konfirmasjonsfest. Det er så koselig å samle familie og venner til sånne sammenhenger.

Ønsker deg en flott uke.

Strikkebesta sa...

Lekkert! Så kjekt når både konfirmant og gjester er fornøgde:)

Anonym sa...

Gratulerer med tantungen ! Fine rammer for en sådann dag.

Kjolesnekkern sa...

Så nydelig, og så flink du er til å sette sammen bildene! Lekkert!!!

Lene fra Lillehammer sa...

Hei på deg! Du hadde spørsmål vedr. lysthuset vi har. Det er enkle vinduer i glass, men dersom du går inn på grastorpstugan.se finner du mer info om det. Er ihvertfall storfornøyd med det og vi kjøpte det via Ida Idè Lysthus.