onsdag 27. april 2011

HJELP...til nytt kjøkken??



No 1


No 2


No 3


No 4


No 5



No 6



Hei og GOD morgen!
Jeg har kjørt meg aldeles fast i farger og innredning....
Har levd uten kjøkken i hele påsken fordi jeg er så "nøye" og ikke
klarer å bestemme meg.... Synes farger er vanskelig....
Liker alle 3 innredninger fra Ikea like godt....
Til den lyse grå innredningen kunne jeg tenkt meg sjakkrutet gulv i samme nyanse
pluss kryhvit, , men finner ingen slike ferdig gulv. Tips mottas ,-))
Tak - hvitt
Gulv hvitlasert eik/sjakkruter/eik stav naturell
Benkeplater hvitlasert eik/eik stav naturell.
Smartpanel- hvit
Hvitevarer innebygd/hvit el lys blå;-)
Vegger tapet/smartpanel eller brystning på en vegg...
****
Hva synes dere???


7 kommentarer:

Anonym sa...

Å du kjære deg , dette er nok ikke lett nei! Når det gjelder gulvet vet jeg ikke om det finnes noen andre løsninger enn fliser og belegg i sjakkmønster. Da må du male da.. Jeg hadde nok valgt den hvite innredningen tenker jeg..
Nei, dette blir spennende å følge med på du ;)
Lykke til!
klem fra Laila

Torill sa...

Heisan. Valgets kval er ikkje enkelt... Og dessverre : ingen hjelp å få her.... Synest alle bileta dine er fine og at du nok vil leva greitt med det uansett kva du velger. Det er jo eit viktig valg så trur det er lurt å bruke litt tid, men på eit tidspunkt må ein berre velge.... Lukke til !!

Tovepia sa...

Dette er sannelig ikke enkelt. Bilde 3 var det som tiltrakk min oppmerksomhet, virket lysere ...og blåere;) Jeg går alltid for det lyse nå, har vært gjennom alle mørke stiler:O)
Lykke til med valget!

Merethe sa...

Oi...dette var vanskelig. Jeg for min del elsker det lyst... da kan man variere i det uendelige med tekstiler etc.. Vil også si at no 3 er det jeg falt mest for. :) Lykke til i valgets kvaler.

Tonemor sa...

uæææ, vanskelig. Masse fint her, men både nr 2 og 3 var knall fine.
Lykke til, gleder meg til å følge med.
Klem Tone

Anonym sa...

Alle alternativene er fine! Men jeg holder en knapp på nr 2...
Lykke til med valget.
Klem

Anonym sa...

om du ikke allerede har bestemt deg :

hold deg til det enkle.. jo mer mønster og farger du velger jo mer fastlåst blir du..

alt 1 her er lyst og enkelt.. her kan du boltre deg i alle farger i tilbehøret.. ikke velg hvitevarer etter trender.. det kommer du til å angre på.. velg heller kvalitet.. det varer lenger..

lykke til !