fredag 1. juli 2011

Jeg lurer på hvordan "middelklassen" har det, jeg ? ;-))



I vår kjøpte jeg meg nye stoler på salg hos Hageland, og de måtte jo innvies. Hva passer vel bedre enn å flate ut i nyinnkjøpte hvite hagestoler med en iskald øl eller to i hyggeli selskap. Vi satt nå der,  sola oss uten for mye prat.... men litt ble sagt;-))
****
Lurer på hvordan MIDDELKLASSEN har det jeg?? ...........kom det "lungt" fra gjesten min....

Da tippa det heilt over!
Humor er bra for helsa;-)) uten tvil!



God helg og god juli!
......det var ikke denne vesle karen som var på besøk da;-)

;-))


8 kommentarer:

Mira sa...

Kan ein ha det bedre da, enn å ha besøk av ein god venn og sitte å kose seg i sola! Fine hagemøbler!

Ønsker deg ei super Juli! Klem,

Merethe sa...

Hi hi :) humor er viktig å ha. Flotte stoler da. Hvordan går det med kjøkkenet ditt? Her er det regn igjen i dag...men to hele dager med knalldeilig sommervær skal jeg leve på en stund. :D
Så i dag har jeg vært på Rødstua og sydd litt igjen. God helg. Klem Merethe

Anonym sa...

: ))) det er den herligste kommentaren jeg har hørt på lenge : )))

joda.. vi rike har det godt ; ))

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Jeg synes dere har kommet godt i gang med hagen deres. Det ser idyllisk ut! Og hagestolene er gode å sitte i - det vet jeg! De er så fine! Håper du tar deg tid til å sitte ned i blandt.

Herlig og morsom kommentar fra gjesten!

ha en flott helg!
Klem fra Hjørdis

Torill sa...

Heisan !! Ja, rikdom kan no vera så mangt !! Ynskje deg ei go`helg.

Anonym sa...

Utrolig morsom kommentar *smil*
Fine hagemøbler!
Klem

Brit sa...

:) Herlig! Kos deg i sommerværet! Her har sommeren tatt en lang pause, dessverre. I tillegg har vi feber og kraftig forkjølelese her i huset (og ferie!). Men, det kommer tider etter disse :) Vi har mer ferie til gode, og godværet viser seg på langtidsvarselet. Når det kommer skal jeg ut og nyte mine hagemøbler...!

Tonemor sa...

Herlig!!!
Klem Tone