onsdag 13. juli 2011

Utsikt fra kjøkkenvindu og snart lukt av gjærbakst....



Hei bloggvenner....
Her går dagene sin "skjeve"gang. Blir ikke mye ferie på meg i år.....
I steden lukker jeg opp kjøkkenvinduet og titter ned på hagen vår. Boden er helt ferdig nå.
Til dere som er bekymret for bikkja mi som må være i bikkjegård , så brukes gården med "forstand" ;-))
Bikkja blir matet inne og blir tatt inn hver kveld  for kos og fam. liv. Sover inne om natta...
Veldig praktisk og lettvint, sparer meg selv og hunden for mye uro og stress....
Den er helt trygg når jeg jobber også...

Titter ned på bedet  med stigen. Det gror snart igjen, mye som må flyttes her etterhvert...

Godstolene har blitt mye brukt innimellom øktan  og regnbygene i sommer.
Stolene har både puter og lappeteppe. Får nok blogge litt om det ;-) glemt!

Kjøkkenet har mange skruer igjen, men nå begynner det å ligne noe....

I natt hadde jeg mareritt om skruer;-))

Veldig fornøyd med ovn og mikro og takk til deg Tovepia som tipset meg om at det var lurt
med ovn i arbeidshøyde til alderdommen ;-)) sparer ryggen dette her!

Dette var et lite pust i fra meg til deg...

Hilsen ho som skrur for harde livet!
......og drømmer om lukt av gjærbakst.
Ha en flott ny uke...


5 kommentarer:

Tonemor sa...

Det kjøkkenet ditt blir kjempe lekkert.
Jeg har to hunder som storkoser seg med å stå i hundegård på dagene, Så det blir nok supert.
Kos deg
Klem Tone

Anonym sa...

Det kommer til å bli så fint !! skynd dæ å skru ; ))

Mormor sa...

Så flink du er !!
Dette blir jo supert - kjøkkenet er jo "berre lækkert"
God "mekke-ferie"

Prinsesse Vilikke sa...

For en luksusbolig hunden har fått seg! Kjøkkenet ditt ser ut til å bli veldig bra! Lekkert!

Fortsatt god kveld!

Tulip sa...

Her blir det et flott kjkken, skjønner godt du gleder deg til å ta det i bruk!!!