torsdag 28. juli 2011

Konfirmasjon



Her i huset er det konfirmasjon i september...
Konfirmant nr 4 blir nå dette...Så det er bare å "stå" på ;-))
Men en ting skal jeg overlate til andre og det er maten...
***
De tre andre konfirmasjonene har jeg gjort allt til.Stort sett, da jeg kan den greia med mat;-)
3 x gutta mine hadde sånn ca 40 gjester...
Nå blir vi bare rundt 30 og jeg skal nyte min 4. og siste konfirmasjon.
 Gå til dekket bord UTHVILT;-))
I morgen skal jeg bestille ALLT, og er det noen som ikke er enig så er det jo bare å lage maten sjøl;-))
Sånn er det med den saken......

HOPPLA ;-))




2 kommentarer:

Tulip sa...

Koselig;)
Du har din siste konfirmasjon, og jeg skal ha min første neste år!
Koselig bilde av jenta di!
Klem

Lykkelita sa...

Enig med deg, maten kan andre ta seg av, så kan du kose deg med å pynte ordne og kanskje bake litt:)
Så flott du ble med ny sommersveis, sikkert godt å få håret litt kortere.
Ha en strålende dag!
Klem fra Elisabeth