tirsdag 8. januar 2013

Godt å ha litt å "rusle" med;-))

Det er godt når jula er over og andre farger kommer inn....
Er veldig glad i rosa blomster...
Nå blir det roligere tider, så da kommer vel malinga fram igjen...

Jeg har en "stor" jobb foran meg.
Maling av benk og spisestue med 6 stoler.
Nytt trekk på stoler må til også....
Spisestua ble kjøpt på 90-tallet. Da skulle allt være antikk malt...
Er ikke særlig glad i grønn  spisestue lenger,
 men den er både solid og helt ok bortsett fra  det grønne...

Skal, skal ikke?

Har lyst til å male dette skapet også, men muligens er det  dumt.....liker egentlig luta møbler.

Tror det blir fint i hvitt, lyseblått eller lys grønn;-))

*****

Tar gjerne i mot forslag og fargekoder;-))

3 kommentarer:

meg sa...

Håper du finner drømmefargen!;) Personlig elsker jeg turkis! Ha en deilig dag;-)

BrittB sa...

Det blir spennende å se resultatet! Lykke til- håper du finner en farge du vil trives med! :-)

stallnilsen sa...

Skulle også ha malt mitt spisebord og stoler hvitt, skulle vært gjort sist sommer, men utsetter det hele tia.
Mitt er furu.
Fine bilder fra dæ :)

Ha en fin tirsdag.

Lisbeth ;)