torsdag 3. januar 2013

Kavalkade fra 2012 - del 1

JANUAR
Januar var kald, derfor fant jeg fram restegarn haugen,
 Ble mange puter/stoltrekk .
I stua ble det snekret nye hyller til bøker og vedkasse

FEBRUAR
Noen dager i februar var  flotte med mye sol.
Kvister ble plukket inn og de første Dronning Ingerid kom i kjøkkenvinduet.

MARS
Var mye ut på tur. Kaffekos og hygge.
Garnlageret minker. Her er det påskekulene til Arne og Carlos på pinnen.

APRIL
Kom med våren og overnattingsrurer i skogen med gode venner.
Begynte så smått med litt aktiviteter i hagen.
Hundegården/uthuset ble påskejobben i år...

MAI
Mye hagejobbing i mai. Maling av hundegård-hus. Rydding og kaoskontroll...
Blomsterløk tittet opp litt rundt omkring..

JUNI
Denne mnd ble det snekret tørkestativ..Jippi;-))
Mye maling av hvitt...
Staudene og rosene kom opp på noen fine og noen helt feil plasser...
Ut på tur til gamle husmannsplasser fikk vi tid til også..
Marius kom på pinna. Til to barnebarn..
(ikke ferdig ennå)
*****

Fortsettelse følger en anna dag;-)
Nå er det boso igjen, har influensa- eller no slikt;-))

6 kommentarer:

Marit sa...

Fin års kavalkade! Når jeg ser dine fine bilder fra sist sommer, så lengter jeg veldig etter våren.
Godt nytt hage år! :)

Refleksjon på livsvegen sa...

Godt nytt år!
Nydelig årskavalkade!
Fekk lengt etter vår og sommar eg også ;-)

God bedring!
Kjenne noko som kriblar i halsen sjølv :'(

kariogjon sa...

Artig årskavalkade du har laget. Venter spent på fortsetning. God bedring!

Tulip sa...

Koselig årakavalkade du viser. Blir nesten i vårstemning av å se de fine vårbildene. Klør i blomsterfingrene etter å så og plante nå!
Håper du har det fint, det virker iallefall sånn ut fra bilder og tekst. Kos deg denne helga! Klem!

Gyldenlakk - hage og pusterom sa...

Hei på deg!
Så artig å hilse på i en ny blogg - ser ut som du har hatt nok å henge fingrene i året 2012 :-)
Kjempestas at du vil følge bloggen min - velkommen !!!

Grethe/gyldenlakk

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Så mange koselige bilder både her og i innleggene under! Nå har jeg kost meg!

Ha en flott nytt år og en fin uke.

Klem fra Hjørdis