mandag 28. januar 2013

Skal - skal ikke - SKAL! Maling på gang....

Ja, nå har jeg endelig  fått tid til å finne fram litt maling igjen....

Noe er hvitt  - noe er brunt , noe grønt og noe er tre hvitt...
Blir veldig rotete...Det trehvite blir malt og noe av det brune forblir brunt...
Her skal stolen trekkes om og ha original fargen...

Hva gjør jeg her ?
Skapet var en gang brunt og antikkmalt...
Dessverre ble det "ødelagt" da det ble lutet på 80- tallet.
Men det var trenden da...
Hadde vært fint  hvitt, tror jeg. mer helhet i stua...
Skal-skal ikke?

SKAL - denne benken i syreluta blir  i hvert fall hvit..
Et strøk med grunning her....
*****
Har nå litt å tusle med innimellom jobb og ved skogen;-))
Ha ei flott ny uke!

4 kommentarer:

Mor Inger`s hus sa...

Heisann.
Nå har jeg kost meg med å titte i bloggen din. Og her fant jeg mye inspirasjon :)

Legger meg til som liker og legger bloggen din i bloggrullen min. Gøy å følge med videre.

:) Inger

Anonym sa...

Nei dette er sannelig ikke lett bestandig.. Har man først malt så er det ingen vei tilbake..uten en hel masse jobb da ;)
Min buffét som jeg har i stua var også trehvit. Jeg valgte å beise den i mørk eik for at den skulle passe inn.. Du får se rundt deg hva som passer hos deg :)
Lykke til!
klem Laila

lavendel mio sa...

Hmmm, ikke en enkel sak:)
Men jeg tror ikke jeg ville ha malt den gamle kommoden, men det er meg:) Tror heller jeg ville ha beiset den, det er jo så masse fine farger nå:)
Blir spennende å se hva du gjør:)
Ha en fin dag!
Hanne

Tonemor sa...

Kos deg med malejobbene.
Klem Tone