onsdag 23. september 2009

DAGENS BRUKTFUNN - Skrot "Kalle" på tokt...


Klarer ikke å kjøre forbi Brukt bua, det er da aldeles håpløst....

Kurv kr 10,-
Ny skammel kr 50,- Skal males og pusses slitt....
Høyt blomsterbord kr 80,- Med orginalmaling, Antikkmalt.
Mulig males. Skal brukes til en stor hengeplante og henge duker/brikker på....
Synes prisen gikk an.
Lampeskjerm kr 10,- Skal bruke innmaten, trekkes med linstoff...
**
Nå fylles malerommet opp , det er faaalig å bli arbeidsledig;-))


To jobbenetter på meg nå....


Ha en fin kveld!

10 kommentarer:

Ingrid sa...

så heldig du er som har bruktbutikk du kan sjå innom av og til.Å måle er kjekt for det blir liksom heilt nye ting ein får.Lørdag skal eg på loppemarknad så kanskje det blir meir måling på meg og.

rod i hob sa...

Ha ha ha!!
Kjenne meg igjen! Vanskelig å gå forbi slike ting! Men eg øve meg!!

Takk for helsing hos meg :-)

Ha en fin kveld!

Merethe sa...

Flotte ting du fant på bruktbutikken. :) Det er så morro å stikke innpom slike steder.

Tovepia sa...

Må le;) Men det blir lekkert når du har "feid" over det;) Var jo fint nå også..
God og stille vakt ønskes deg;)

Strikkebesta sa...

Det er no kjekt når du har energi til å "fornye" desse sakene, og det er jo absolutt fine ting! God vakt til deg:)

Margrethes hus og hage sa...

Hehe, ja er det ikke en plage med alle disse bruktbutikkene man bare mååå innom?

Du har funnet fine ting :) Og når prisene er som dette går det an å handle :)

Ønsker deg en fin kveld! hilsen Margrethe

Anonym sa...

Flink du !

Bestemor Drillo sa...

Det blomsterbordet var flott !Et slikt har jeg også sett etter til en hengeplante jeg har !

God vakt !

Havfruen sa...

hehe....ja slike kupp må man jo bare få med seg:) Slikt er gøy å male også, lykke til:)
Går det bra med bikkja?
Klem:)

Lisas torp sa...

Hej!
Vilka fina fynd du har gjort! Alltid kul att hitta saker som är billiga och som man kan fixa till själv!
TACK för titten hos mej! Missa inte utlottningen hos mej!
Kram
Lisa