mandag 7. juni 2010

Mamma har det "klikka"?


En dag sist uke tok jeg med meg et gammelt bord uten bordplate,
som skulle kastes, fra sønn min.... Et "rimelig slitent" et...
Det var så naturlig slitt. Hadde fin grønnfarge under det hvite,
og akurat passe stort til den "nye"luftebalkongen min...;-)

Den samme dagen var jeg ute på tur og fant en gammel,
markspist skuff i et skogholdt...
Da lurte datter på om det hadde klikka adeles for meg ;-))
.....og det er jo i grunn ikke så rart....men....

Bordet blir fint med litt maling og ny plate...
Skuffen har 4 lag maling, to av fargene er fine som interiør-
maling.
De skal kopieres, mulig på mitt "nye kjøkken"

Hvis jeg får sammen skuffen blir den til å oppbevare blomster i;-))

JO, det har visst "klikka" .......;-))

Ha en fin dag!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe,det samme trodde samboer`n om meg da jeg begynte å pynte en "stol" vi har i sommerhuset,den er både skeiv og skakk og hvis den røres ved så faller den sammen. Men jeg SKAL ha den.:))Klem.

Tovepia sa...

Det hender jo man småklikker litt;) Men bare vi er fornøyd sjøl, så får vi bare godta at de rundt trur vi har klikka heeelt:O)
Klem;)

Merethe sa...

:) det er nok noen som har lurt på om jeg har "klikka" innimellom også. Jeg ville ha en gammel avflassa skjærefjøl som har sitti i en gammel kjøkkenbenk...den laget jeg om til tavle.Med ny hvit maling og tavlemaling ble den lekker.. :) Og da fikk pipen en annen lyd...
Herlig å høre om dine spennende funn. :) Ønsker deg en god ny uke. Full av flere kreative sprell. Merethe

Lykkeliten sa...

Hyggelig at det "klikker" for deg når det er slike kreative klikk!

Alltid spennende å sa hva du får ut av slike funn.

Leste ditt forrige innlegg og forstår godt hvor deilig det er med slike overraskelser. Det er er godt med store barn!

Er de røde prikkete asjettene fra Green gate, eller finnes det andre som lager slike?
Likte de veldig godt skjønner du....

Klem Lykkeliten

Anonym sa...

Det er deilg at det "klikker" av og til - det gjør livet spennende og kreativt. Gleder meg til å se hvordan det blir.
Klem IGi

Synnøve sa...

Det er det som er morsomt, at en klikker litt:))Da får en ting som kanskje ingen andre har.

Klem

Laila sa...

Tror det er mange som har det sånn. En av mine sønner pleier å si: ikke kast det muttern kan sikkert bruke det til noe, så ler han godt.
Klem Laila