søndag 21. november 2010

Ei HYLLE til besvær. Eller er den til BEGJÆR ;-)



Det er vel ingen BOMBE her inne at jeg liker hyller.
Hyller i alle former.......


....men jeg liker også........ Pynt fra NATUREN...
En gammel krans fra tiden til datter mi i barnehagen...
Furukongler som får en runde i stekeovn for å
tørke og åpne seg.


Gamle røtter, kvister, korn.....
Det samler seg til BEGJÆR men øgså til BESVÆR......
Støvet legger seg som et teppe.....
..........men jeg kan jo spraye litt med sølvspray, så blir
også støvet muligens vakkert....;-))

Ha en FLOTT søndag!

9 kommentarer:

Refleksjon på livsvegen sa...

Er nok slik med alt vi har framme..
støvet dalar ned..
Men pytt, det kan utskiftast evnt.tørkast av..
Litt er no kjekt å ha framme også, kan ikkje ha alt i skap ;-)

Vakker søndag til deg!

Anonym sa...

Jeg er også glad i hyller,
men har måttet begrense meg
pga plassmangel
Men sånn som du har pynta
OG med knagger (som JEG) har litt
dilla på, er bare kjempekoselig.
Vi må ha ting vi liker framme !
Støv ??? Jaja...
Ha en flott søndag !
Klem fra Ingunn :)

Havfruen sa...

Hehe....spraylakkere støvet:)) Det kan du jo prøve:)
Men er enig med deg, hyller er flott!! Så kan man pynte etter hva man har....
Ha en fin søndag, klem fra meg:)

Tovepia sa...

Tjoho, sølvspray var ikke dumt:O)...ndelig ihvertfall med ei hylle som kan pyntes etter behov og begjær:D
Nyt søndagen videre og klem fra meg;)

Anonym sa...

Absolutt en hylle til begjaer! Nydelig pyntet.
Klem Igi

mimmi-leone sa...

Fint med hyller da det kan brukes til så mye, bla til mye fint slik som hos deg.

Hilsen fra Mimmi-Leone

Strikkebesta sa...

Ingen tvil om at du har evnen til å gjere det vakkert rundt deg - med eller utan sølvspray:)

Bestemor Drillo sa...

Sølvspray på støvet er en fin idee!!!!
Naturens ting er den vakreste pynten, så da får heller støv være støv!!
Klem!

AnKa sa...

Nydelig du har pynta hylla. Og naturens pynt er bestandig vakkert:)
Ønsker deg ei flott uke:)