tirsdag 23. november 2010

Å skynde seg langsomt.....



Etter at jeg flyttet så har jeg fått VELDIG god tid.....
Behøver ikke stresse og stille opp i tide og utide;-))



Ikke må jeg rundvaske 350 m2 hus til jul..
(Rakk og orket det ikke heller;-)
Men bare helgevaska tok flere dager...



I mitt "normale" hus på........bare 110 m2 går vasking, rydding som
en lek.
Det er bare så veldig godt ....
Pepperkakeformer og Brio-kjevlene etter storegutta mine er
snart i bruk. Lenge før tida;-)
(Var mange ganger lille julaften jobb det. Å bake pepperkakehus, fordi
ungene mente det IKKE ble jul uten..)

Godt å ha GOD tid, skynde seg langsomt...
;-) til årets "hus"!

Kos dykk!

5 kommentarer:

sylvia sa...

hei.
så herlig,godt å kunne ta seg tid.
klem fra sylvia

Mormor sa...

Er så enig med deg !
Det virker noen ganger som om vi er til for "tingenes" del, det skal jo være omvendt :)
Jeg prøver å få "julestria" til å bli en god opplevelse for meg og de rundt meg.
Går bedre etterhvert .....

Anonym sa...

Hei.
Et innlegg til ettertanke
og veldig koselige bilder !
Jeg tror at vi prøver å leve
opp til andres forventninger,
eller det vi tror er andres
forventninger.
Kanskje vi blir flinkere
til å se de viktige tingene
med årene.....Jeg er i alle
fall blitt mer avslappet ifht
ting jeg MÅ gjøre.
Vi har også flyttet til
et halvparten så stort hus
enn det vi hadde før.Det merkes;)

Ha en fin dag :)

Tovepia sa...

Kjempeflotte nisser under her!!
jeg er ingen vaskefrik; skynder meg å pynte:D...så rakk jeg ikke vasken i år heller:O)

Kos deg masse framover, jeg tar fram jula til neste helg, skal bli herlig;) Klem fra meg;)

Merethe sa...

Det er godt å kunne skynte seg langsomt. Stress er ikke en god ting. Her tar vi det også med ro. Da blir det koselig med juleforberedelser. :)