torsdag 11. november 2010

Julegaver....


Det ble spådd MYE snø på fjellet mot helga. Tar nok
ikke sjansen på å la meg snøge inne, nei.....


Godt å være hjemme også. Bikkja mi trenger å hvile
litt nå......



Juleproduksjonen fortsetter for fullt. Hekla luer,
pulsvarmere, nisser ....



Det blir nisser i grå varianter i år. Hadde så mye garn på
lager. De er heklet. Mønster har blitt til etter hvert....

Kopp tuer og trekk til zaloflasker har jeg prøvd meg på.
Etter inspirasjon fra Tovepia.....
Det ferdige resultatet kommer....;-))
Ha en flotters dag!!

3 kommentarer:

sylvia sa...

hei.
ja det var godt du kom deg ned før du ble snødd inne,
så mye fint du lager,snart ferdig til jul du med gaver...
ønsker deg fine dager.
klem fra sylvia

Anonym sa...

Det var litt av en produksjon! Så mye fint du har laget.
Klem Igi

Bestemor Drillo sa...

Du er i julegavemodus ser jeg!
Mange som blir glad her tror jeg!
Flotte ting du har laget!
Klem fra meg!