mandag 20. desember 2010

Maraton hekle - montere - julestri...PUH!



Jeg ble ferdig, jeg. For noen dager siden......
Ferdig med det store lappateppet til den eldste
sønnen min og kona...
Bare å pakke inn nå......


Mye som skjer om dagen. Litt på "utur" kan man si
etter mye jobbing....
Men, er det så nøye da ;-)
Mat, og juletre er i hus. Datter mi hjalp meg med
baking i hveld....Den ene kjevla. Den andre "pynta"
I morgen skal vi bake pepperkaker og da er det bra med det;-))

Ha en flott dag!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hei du :-)

Jommen heldig han sønnen din. Litt av en gave å få ! :-)

Ønsker deg ei riktig fin jul. Kos deg i bøtter og spann :-)

rule sa...

Skal si du har vært flink!! Og for en flott gave å gi bort!!! Nå må du kose deg...og jul blir det uansett...:-) GOD JUL!!Klem Ruth

Annelis hantverk sa...

Men så fantastiskt vackert täcke och så mycket jobb det har varit!
Önskar dig en fridfull jul!

Knutine sa...

Jøss,for et flott teppe....Nydelig julegave som jeg tenker de steer pris på...

ha en flott jul

Mvh Wenche