tirsdag 28. desember 2010

For 32 år siden......


.......for 32 år siden ble jeg mor til en stor gutt på 4,2 kg....
Jeg var 23 år, veletablert i nybygd hus og gutten min var
"toppen" av lykke...
Nå er du en voksen kar på 190...
Veletablert i hus dere restaurererså fint....
Vi bor i samme kommune. Når du eller dere går tur med
hunden er det ofte forbi det "nye huset mitt"... hyggelig.
.....og til våren skal du bli pappa og jeg bli farmor ;-))
Gratulerer med dagen! P..
Ha en flott dag...
.........kommer innom utpå dagen vettu;-))

9 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer med dagen til sønnen din. Og så kjekt at du skal bli farmor !
Min mann har også bursdag i dag.
Vi har nettopp snakket med ham på tlf og sunget bursdagssangen til ham , tolvåringen og jeg.
Han reiste til Tanzania på jobb rett før jul.
Så flott , ny header du har fått deg ! Herlige bilder :)
Det minner meg på alt det fine som ligger foran oss nå...
Nytt år osv..
Ha en fin romjulstid videre....
Klem fra Ingunn :)

Anonym sa...

Gratulerer til sønnen din og så koselig at du skal bli farmor,herlig med barnebarn. :)
Nusselig vovs og.
*Romjulsklem*

Havfruen sa...

Masse grattis herfra:) Godt å ha sønnen i nærheten tenker jeg:)
Kos deg på besøk!
Klem fra meg:)

Tovepia sa...

Gratulerer til mor og sønn!! ..sannelig la du det til jula, du også:)
Spennende vår i møte du da, gled deg;)
Kos deg på besøk, klem fra meg;)

Strikkebesta sa...

Det ligg mykje kjærleik i desse orda til guten din:) Gratulerer ,ed overstått til han, og ønskje om fine, gode dagar vidare i romjula til dykk alle!

Laila sa...

Ønsker deg og dine et riktig godt nytt år.
Klem Laila

Behindabluedoor sa...

Godt Nytt År.
Klemmer

Villblomsten sa...

。☆*☆ 。★。\|/。★。☆*☆。
☆ GODT NYTT ÅR ♥ 2011 ☆
。☆*☆ 。★。/|\。★。☆*☆。

Lenemora sa...

Hei!
Vil bare takke for alle de inspirerende bildene/innleggene du har lagt ut i det året som har gått, takk for at du blogger!
Ønsker deg og dine et godt nytt år 2011, måtte det nye året bringe frem det beste for dere!

Klem Lenemora