søndag 2. januar 2011

Året 2010 i bilder....



Det ble den 2. Januar før jeg logget meg på nett......
Vil ønske dere alle et GODT NYTT ÅR!
Årets fyrverkeri ble nattehimmelen den siste dagen
i året....
En liten opsumering av året som har gått. Året 2010....




I begynnelsen av mars kjøpte jeg meg et "oppussings objekt"
Et hus fra 70 - tallet...
Det hadde jordslag på panel. Råtten terrasse. Ingen terasse.
Det så så "stusslig ut" at jeg fikk kjøpt godt under takst...
Huset ingen andre ville ha;-)




Etter litt hjelp av noen flinke gutte, ca "20 høvdinger",
ble huset som forvandlet ;-)) og taksten steg betraktelig.




Jeg er stort sett "ut på tur", men året 2010 ble året
for småturer og jakt pga husprosjekter..



Hagen rundt huset var og er et prosjekt som kommer
til å ta mange år...
Hagen var bare plen og en stubbe....
Vegen foran huset ble hakka i regnvær, så møkka spruta..
Stubben fikk et bed rundt....
Kjellervinduer fikk kasser og det ble fyllt opp med matjord
foran til et nytt bed med roser, stauder og løker....



Innvendig kom hyller på plass og bruktfunn og annet "ræl"
fikk nytt liv...



Årets hekleprosjekt ble ferdig. Sengeteppet til svigerdatter
og sønn....

Det ble et bra år på mange vis, men slitsomt med flytting og
endring av sivil status i min alder;-))

Men jeg har det bra...VELDIG BRA, og det er det viktigste!
Dermed "bretter jeg opp" skjorta og tar fatt på år 2011!

Gleder meg til BLOGGING, utfordringer, nye prosjekter, turer, unger,
jakt, varm jord, venner og raushet og omsorg til de jeg bryr meg om!

Håper dere alle sammen får et flott nytt år..

Klem


7 kommentarer:

Tovepia sa...

GODT NYTT ÅR!!!
Ja, du har hatt et arbeidsomt år, men sannelig har du fått flotte resultater!..og det er vel godt å tenke på når man oppsummerer året;)
Imorgen er det hverdag igjen, og jeg føler meg ikke klar til en ny start, men jeg må vel bare "manne" meg opp:O)
Ha en fin kveld, klem fra meg;)

Havfruen sa...

Godt nytt år og takk for 2010!

Ja du har jaggu stått på men det har gitt resulater og da blir man fornøyd:) En flott oppsummering.
Nå går vi lysere tider imøte og det er godt:)
Ha en fin kveld, klem fra meg:)

Synnøve sa...

Ønsker deg et riktig godt nyttår.
Gleder meg til og følge deg i år også.
Klem Synnøve

Parkvegens Hageglede sa...

Så mange flotte ting du har klart i løpet av 2010. Ønsker deg et Godt Nytt År! Tittet innom strikke og heklebloggen din også, mye flott inspirasjon også der. Det er gjerne de kommende månedene frem mot våren at jeg koser meg med strikking og hekling.

Anonym sa...

Hei du.

Jeg er imponert over hva du har fått til i år - selv om rødvinen med meg måtte vike plass for mer fornuftige prosjekter :-))
Du har jo stått på som en helt og har hatt litt av hvert å forholde deg til.

Litt annerledes enn her hos meg. Dette har vært året for lite interiør og oppussing - men med vekt på helt andre ting.

Takker for året som har gått og gleder emg til fortsettelsen :-)

AnKa sa...

Godt nyttår til deg og dine.
Det har vært gøy å følge dine prosjekter, og jeg vil følge deg videre.
Du har vært imponerende flink, tar av meg hatten for deg.
Ha ei flott uke, i det helt nye året.

Strikkebesta sa...

Godt nytt år til deg også, Villmarkstausa! Du er ei "ståpådame" av rang! Jammen fekk du utretta mykje i 2010, pass berre på at du ikkje tar det for travelt i 2011, kjem tid kjem råd, veit du:)