mandag 24. januar 2011

Hus - dall og dill;-))



Så er helga slutt igjen og alle gleder seg vel over ei ny,
lang ubrukt jobbeuke..;-))
Tulipanene henger med hodet. De har gjort sitt snart...




I lang tid har jeg vært på jakt etter navneskilt til huset..
Rundt omkring i Blogglandia vises det ene skiltet flottere
enn det andre....
Ønsket meg lenge et i emalje jeg også...
Helt til jeg kom over
en liten bedrift som lager på bestilling i tre...
Synes det "duger" jeg til 1/10 - del av prisen i emalje...




Ute har kulda bitt seg fast og lykter sitter fast i is....
Men snart kommer februar med litt mildere vær;-))

Ha ei flott NY uke....
Fyll den med glede, omsorg og ting som gir livet mening!

Hoppla!!

3 kommentarer:

Tovepia sa...

Her er det regn og varmegrader og mine lykter har løsnet fra trappa:O)...men skal vare til i morgen, så da kommer vel glatt-isen igjen.
Jeg bor også i nr 10, og flott skilt du har fått tak i!
Nyt uka, må si jeg venter på neste helg:O)
klem fra meg;)

AnKa sa...

vi har hatt en flott vær og temp, men nå klarna det opp og ble kaldt....brr 22 kalde blå:)
Flott skilt, og treskilt er flott spør du meg:)
ha ei flott uke.

Nikoline sa...

Treskiltet såg FLOTT ut, så det er ingen grunn til å angra på DET kjøpet,nei.
Ha ei flott veke,den siste i januar:0)