fredag 28. januar 2011

Villmarkstausa kvitter seg med ting ho ikke trenger,,,,



God formiddag i hus og hytte...
Ukene "bare flyger" avsted. I heimen er det totalt
kaos for tida...
Jeg møblerer om for ørt. gang, rydder og sorterer.
Da jeg flyttet ble bare allt bare stuet inn i skuffer og skap...
Jeg gjør noe jeg virkelig KAN, og det er å kvitte meg
med ting jeg ikke trenger, eller bryr meg om ....
....og haugen vokser.



Det blir en del brukt-kjøp i løpet av et år.
Ikke allt er like fint når det kommer i hus....
Prøver å få litt system og da er det jo greit å ha hylle-
dilla;-))
Prøver å samle ting som passer sammen....
(Litt mørkerødt er fint på hylla..).

Noe"tral" og noe "fint" kommer på Finn,
og noe havner på bruktsjappa!
Tror nesten jeg må åpne Bloggshoppen min igjen;-))
Følg med!

Kaoskontroll mao ;-))

Ha ei flott HELG!!

6 kommentarer:

Lykkelita sa...

Ja!!! Åpne blogshopen din igjen:)
Håper alt er bra med deg villamrkstausa og at du har en koselig helg å se fram imot!
Klem fra Elisabeth, som forsøker å få tid til blogging igjen:)

AnKa sa...

Lykke til i ryddinga di:) og god helg til deg.

Stina sa...

Tack snälla du. Nu blev jag glad för dina ord.

Så fint du gjort där. Gillar det mörka mot det vita.:-) Kram Stina

Balke gård sa...

Hei og gratulerer så mye med familieforøkelse på gang, så moro!!! JA, det er godt å få bort det man ikke bruker, gleder emg til storrydding i sommer, nå er det så skrekkelig kaldt på loftene at jeg drøyer det:-9 Du vet, alt som kan utsettes med "gyldig grunn"...Hehe.. Ønsker deg en ndyelig helg!

Heidi sa...

er absolutt slutta å kjøpe tingeltangelogrommelskrommel. Alle de epokene er over for min del,kjedelig, nei slettes ikke! Hva har jeg ikke dratt i hus opp gjennom årene...SUKK!! Å bodene, ja de har vært SMEKKFULLE, å er det enda,,,men bare med nyttige ting hahahaha. Når hytta blir ferdig får INGEN komme med innflyttingsgave...vil ikke ha...skal bestemme sjøl hva jeg skal ha der ja....God helg og kos deg!

Anne-Lise sa...

Hallo. Så ryddig du kommer til å få det etterhvert. Sikkert ikke dumt å ta et slikt tak. Man tar vare på altfor mye rammel og skrot som kunne være "kjekt å ha"
Tar du en liten utfordring?
Se her:http://kaskilli.blogspot.com/2011/01/4-x-4-en-ny-utfordring-fra-laila.html
Lykke til med ryddinga di og riktig god helg.
Hilsen Anne-Lise

(Jeg fikk dessverre ikke til å lage en klikkbar link :-(