onsdag 5. januar 2011

Allt har en ende....


Allt har en ende....
Jula tar slutt........og endelig er det turnusfri...
Nå starter opprydning og vasking.

Blomstene er på "hell"...

.....men de er ennå dekorative og lukter godt.

Den rare, koselige julepynten min.
Fisken til sønn på 32 pakkes bort for i år.
Mulig den pakkes bort for alltid .
Det blir masse "rar" julepynt etter4 unger..
Koselig...

Men allt har en ende. Ungene er IKKE unger lenger
og juletreet blir etterhvert et bestemor tre her;-))

Englene til datter mi skal få noen år til på seg..


Tulipanene har sett bedre dager...
og det har jeg også;-))
Litt "pjusk" og sliten etter jula og jobb..
Som ei venninne sier..."det veneste har føri"......


Men har skylda sjøl når jeg sitter her å
blogger i steden for å sova...heheh!
(Egentlig sitter jeg her å planlegger en bedre middag
med god rødvin til...)
Snart helga!!


Ha en fin dag!

9 kommentarer:

Heidi sa...

Det er i grunn godt at jula tar slutt, ellers hadde vi ikke hatt noe å glede oss til om et års tid igjen ;-) Og nå har vi våren å se frem til, det blir godt! :)

Stubbetufsa sa...

Har alle ryddet bort jula?
Du får ha lykke til med den gode middagen!
Og ha en god middagshvil!

Tovepia sa...

Godt å få ut jula hvert år, den gikk i mellomjula her:)
Gleder meg til helg selv;)
Kos deg med rydding, du trenger sikkert ikke vaske så mye..
Klem fra meg;)

Tulip sa...

Ja koselig å pynte til ul, men jaggu meg godt å få den ut også!

Koselige bilder.
Ønsker deg et godt nytt år!

Bestemor Drillo sa...

Slik julepynt er det som vekker til live gode minner! Håper det nye året gir deg mange gleder!
Klem fra bestemor!

Maret sa...

Takk for kommentar på bloggen min....
Alltid kjekt med nye bloggere som stikk innom..
Ha ein fin kveld.

Torill sa...

Det er godt når jula kjem midt i vintermørket, og godt når jula reiser igjen og me kan sjå fram til lysare tider.

Anonym sa...

Nå håper jeg at du har fått sovet litt også kjære deg! Må hvile litt du også vet du ;)
Flotte strikkejakker du har funnet frem, og det er nok litt av et prosjekt du begynner på der ja!En bedre middag med et deilig glass vin eller to hadde ikke vært så dumt det..
Kos deg!
klem fra Laila

Mormor sa...

Hei ! Velkommen til Stabbursnatt ;)
Håper du finner et du liker ...
Et står i gården her !!
Lykke til med middagen høres koselig ut.