søndag 16. januar 2011

Tulipansøndag.....



Til helga ble huset pyntet med noen rød-rosa tulipaner.
Tulipanens dag også.....



Ble så tomt og hvitt etter at jula ble ryddet bort at
jeg måtte ha litt farger på hyller og bord....



Har vært et forferdelig møkkavær her....Vanskelige
kjøreforhold for "natteranglere".
Det var 10 cm snø på vegen i går kveld...
Håpløse kjøreforhold.....uff!



Men det var "værre" de årene jeg jobbet i hjemmesykepleien.
Da kjørte jeg bil hele natta uansett vær eller uvær;-))

Ha en flott søndag med eller uten tulipaner!

Sofahvile-flateut-kosemeg-dag i dag;-))

5 kommentarer:

sylvia sa...

nydelige tulipaner,
godt med litt farge etter jula er borte,
ja nå er det livsfarlig ute,
så glatt, mildt her så det drypper fra taket.
ha en fin søndag.
klem fra sylvia

home 4us sa...

Koselige bilder.
Jeg har også blitt fristet av tulipaner i helga. Min favoritt.

Visste ikke at det var tulipanens dag!

Synnøve sa...

Koselige bilder.
Trivelig med blomster på denne tiden av året også.
Klem

Strikkebesta sa...

Litt blomster må ein ha, det vart rosa roser hos meg denne helga:) Kan melde om tøvêr i vest, hovudvegane er snøfri, men småvegane er farleg isglatte. Ønskjer deg ei fin veke i vinterlandet

Parkvegens Hageglede sa...

Det bugner av tulipaner i butikkene i disse dager. Ta tre og betal for to.. ja da er jeg ikke sen om å be. Jeg har kost meg med tulipanbildene mine fra hagen 2010 i dag. Det kommer i et innlegg en av de første dagene. Ønsker deg en fin uke.