mandag 10. januar 2011

Nyttårforsett eller holde varmen...


Har bestemt meg for å slanke garnlageret, så nå går
det i sokker om dagen...


...........men egentlig skulle jeg nok ha slanke meg litt selv også
etter all mat og godis i jula.



Men kommer tid kommer råd. Kan ikke både "slanke"
garnlageret og "legemet"......da må jeg gå og strikke da!

Jo mer å ta i, desto mer å væra glad i er det noe som
heter...... !!
.....og det der med å holde varmen....det henger jo i
hop med varme hosor og holde "fasongen"!!
......nei, detta ble visst bare rot det!!
;-))

Ha ei flott ny uke som den du er!!

5 kommentarer:

Synnøve sa...

Hehe,og skulle gå og strikke samtidig kan ikke være lett. Dem gjorde vel det før i tiden,men det var vel ikke så mye en måtte passe seg for etter veien heller da.

Ha en ny fin uke
Klem

AnKa sa...

Syns det var lurt å slanke garnlagret:) det som er kommet på av ekstra på kroppenen vår i jula, er kjekt å ha til det evt blir knagrere tider hihi godt å ha litt å tære på da.
Ønsker deg ei flott uke,

Solstrålå sa...

Prøver igjen,kommentaren min forsvant!
Koselige bilder av deilige varme sokker!
Og jeg henger med i diskusjonen om at det er godt å ha litt kroppspolstring i disse kalde brrrrr,sure tider!
Håper du har en deilig kveld med strikketøyet og en god kopp te\kaffi!!
Goe klem fra Sol

Bestemor Drillo sa...

Du forbruker jo mere kalorier når du strikker!
Jeg flyr forbi speilet for tiden! Det er noe galt med speilbildet !
Ha en koselig garnslanking for å slanke legemet er ikke noe artig!
Klem fra meg!

Merethe sa...

Skulle virkelig ønske jeg kunne strikke sokker. Disse hælene blir da ikke like :D Kanskje jeg skulle prøve EN gang til. Dine ser lektre ut.
Ønsker deg en kjempeuke. Klem Merethe